DRUKUJ
2019-01-30

IPS ogłasza nabór na stanowisko Specjalista ds.
Marketingu

INSTYTUT PRZEMYSŁU SKÓRZANEGO

Ogłasza nabór na stanowisko Specjalista ds. Marketingu

 

Do zakresu obowiązków Specjalisty ds. Marketingu należy w szczególności:

- projektowanie nowych materiałów reklamowych pod względem szaty graficznej,

- organizowanie i koordynowanie wyjazdów w celach marketingowych na targi i konferencje związane z działalnością Instytutu,

- planowanie i kompleksowa realizacja działań promocyjnych i marketingowych,

- przygotowywanie materiałów promocyjnych ulotek, folderów,

- przygotowywanie informacji prasowych, współpraca z mediami,

- analiza rynku pod względem identyfikacji nowych nisz rynkowych,

- przygotowywanie ofert, prezentacji dla potencjalnych klientów,

- opracowywanie strategii marketingowej.

Oferujemy:

- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,

- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy,

- System szkoleń i programów rozwojowych,

- Przyjazną atmosferę w pracy.

Wymagane dokumenty:

- CV i list motywacyjny

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Instytut Przemysłu Skórzanego z siedzibą w Łodzi  zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Instytut Przemysłu Skórzanego z siedzibą
w Łodzi . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Dokumenty aplikacyjne prosiły wysyłać na adres: sekretariat@ips.lodz.pl w temacie podając tytuł „Aplikacja na stanowisko specjalisty ds. marketingu”